" AMYLIA ISHAK "

AMYLIA ISHAK

Welcome to my WORLD


" Don't be the girl who needs a man. Be the girl a man needs "

We can chatting here

<




REVIEW BLOG AWESOME ARTISARAINBOW}
Wednesday, 11 December 2013 | Wednesday, December 11, 2013 | 0Comment




ASSALAMUALAIKUM


Hai uolssss. Sempena 11/12/13 ni aku nak review satu blog ni. Bila pertama kali aku baca link blog ni. Aku ingatkan dia tulis 'ARTIS' rupanya 'ART IS'. Aku suka nama link blog ni. Unik. Art is a RAINBOW. Nama pemilik ini adalah AYU. And orangnya pun Ayu. Hahaha ;D 



Header yang sangat-sangat comel di situ. 

Ok blog ni ada join bermacam-macam Giveaway dan Contest dan yang pasti hadiah dia memang manatap-mantap. So, kalau korang ni jenis yang suka join GA sana sini macam AKU. Hah marilah kita follow blog ni. Tak rugi pun, bawa untung ada lah. Hehehe. Oh macam baru-baru ni, aku ada join satu GA. GA tu memerlukan tag paling banyak. Masa mula-mula tu aku ingatkan aku boleh menang rupanya sis ni lagi teror ok. Lincah gila kot jumlah tag dia bertambah.SALUTE gila ok. 

Blog ni bertemakan warna pink biru. Pink ke merah ea? Haha not really sure --' Sorry sis. Tapi combination warna tu memang cute. Ilove colour blocking! Oh and blog ni kemas. Tak berselerak and cepat loading!


See? Dia cuma mengambil masa selama 6.18 saat je. Giler cepat ark?

Blog ni ada buat satu GA. Korang pun join jugak lah jom? Rugi tau kalau tak join sebab hadiah dia best-best. Ada 40 hadiah yang menanti. Siapa peminat EXO? hah kalau join ada peluang menang T-shirt exo tau. So, lets join! Xoxo. Chawww ;]