" AMYLIA ISHAK "

AMYLIA ISHAK

Welcome to my WORLD


" Don't be the girl who needs a man. Be the girl a man needs "

We can chatting here

<




Buatkan saya cerpen by Wada}
Sunday, 8 December 2013 | Sunday, December 08, 2013 | 1Comment



ASSALAMUALAIKUM



klik banner untuk join :)

watak – watak :
1 –  SYABIL SALLEH
2 – AMYLIA ISHAK
3 – ADAM ISKANDAR
4 – EERIQA NATASHA

sinopsis cerita :



            

                                    JANGAN CINTAKAN SAYA! mengisahkan tentang seorang remaja lelaki yang datang daripada bandaraya Kuala Lumpur dan berpindah ke Johor Bahru mengikut keluarganya. Sesampai di Johor Bahru, dia bertemu dengan seorang gadis yang seratus peratus membuatkan kehidupannya berubah. Dia yang dulu seorang kaki perempuan hingga di gelar ‘Romeo KL’ menjadi seorang lelaki yang setia pada seorang perempuan. Amylia, gadis yang diidamkan pula bukanlah seperti gadis lain. Dia tidak percaya pada cinta lagi selepas peristiwa buruk berlaku kepadanya yang juga disebabkan ‘cinta’.

"Apa yang aku nak, aku akan pastikan yang aku dapat benda tu. Sekarang aku nak Amylia. Aku betul-betul nak dia." - SYABIL SALLEH

"Saya tak tahu menghargai cinta. Saya perempuan jahat. Kalau awak tak nak menyesal dikemudian hari, tolong jangan mencintai saya!" - AMYLIA ISHAK

''Aku sayangkan Amylia lagi. Walaupun dah bertahun-tahun aku tinggalkan dia tapi aku tetap tak boleh lupakan dia. Dia satu dalam sejuta weh! . Aku betul-betul menyesal buat dia macam tu dan tinggalkan perempuan sebaik dia macam tu je.'' -  ADAM ISKANDAR


" Syabil is mine and always mine. Tidak akan ada sesiapa pun yang boleh dapat dia lagi-lagi perempuan kotor macam kau."- EERIQA NATASHA

Dapatkah seorang lelaki yang dikenali dengan sikap buruknya itu untuk membuka semula hati seorang gadis yang telah tertutup rapat dan beku. Hayati cerita pendek tentang cinta remaja yang penuh onak duri ini dalam JANGAN CINTAKAN SAYA!



      





link facebook : https://www.facebook.com/misz.vampire97


p/s  : Nak jugak test buat sinopsis walaupun tak berapa nak kreatif. Malu.. Hahahaha





ASSALAMUALAIKUM



klik banner untuk join :)

watak – watak :
1 –  SYABIL SALLEH
2 – AMYLIA ISHAK
3 – ADAM ISKANDAR
4 – EERIQA NATASHA

sinopsis cerita :



            

                                    JANGAN CINTAKAN SAYA! mengisahkan tentang seorang remaja lelaki yang datang daripada bandaraya Kuala Lumpur dan berpindah ke Johor Bahru mengikut keluarganya. Sesampai di Johor Bahru, dia bertemu dengan seorang gadis yang seratus peratus membuatkan kehidupannya berubah. Dia yang dulu seorang kaki perempuan hingga di gelar ‘Romeo KL’ menjadi seorang lelaki yang setia pada seorang perempuan. Amylia, gadis yang diidamkan pula bukanlah seperti gadis lain. Dia tidak percaya pada cinta lagi selepas peristiwa buruk berlaku kepadanya yang juga disebabkan ‘cinta’.

"Apa yang aku nak, aku akan pastikan yang aku dapat benda tu. Sekarang aku nak Amylia. Aku betul-betul nak dia." - SYABIL SALLEH

"Saya tak tahu menghargai cinta. Saya perempuan jahat. Kalau awak tak nak menyesal dikemudian hari, tolong jangan mencintai saya!" - AMYLIA ISHAK

''Aku sayangkan Amylia lagi. Walaupun dah bertahun-tahun aku tinggalkan dia tapi aku tetap tak boleh lupakan dia. Dia satu dalam sejuta weh! . Aku betul-betul menyesal buat dia macam tu dan tinggalkan perempuan sebaik dia macam tu je.'' -  ADAM ISKANDAR


" Syabil is mine and always mine. Tidak akan ada sesiapa pun yang boleh dapat dia lagi-lagi perempuan kotor macam kau."- EERIQA NATASHA

Dapatkah seorang lelaki yang dikenali dengan sikap buruknya itu untuk membuka semula hati seorang gadis yang telah tertutup rapat dan beku. Hayati cerita pendek tentang cinta remaja yang penuh onak duri ini dalam JANGAN CINTAKAN SAYA!



      





link facebook : https://www.facebook.com/misz.vampire97


p/s  : Nak jugak test buat sinopsis walaupun tak berapa nak kreatif. Malu.. Hahahaha



newer post older post