" AMYLIA ISHAK "

AMYLIA ISHAK

Welcome to my WORLD


" Don't be the girl who needs a man. Be the girl a man needs "

We can chatting here

<




Colour Blocking }
Saturday, 21 September 2013 | Saturday, September 21, 2013 | 0Comment



ASSALAMUALAIKUM


Sejak akhir-akhir ni, aku dah mula tertarik dengan fesyen yang menggunakan warna blok yang menggabungkan penggunaan dua atau lebih blok warna. Memang daripada dulu lagi sebenarnya benda ni dah famous tapi dulu-dulu aku takut nak pakai macam-macam colour, takut orang pandang pelik pulak. Tapi, tak tahu kenapa . Tetiba suka pula pakai baju dengan tudung yang lain-ain warna macam ni. Hahaha. Ok jom tengok hasil eksperimen aku. 



Pink + Biru . Ok, memang nampak biasa. Awal-awal kan? lekluuu. Hahaha



Cerise Pink + Purple . Lipstik tu yang mahal tu , orennn 


Merah + Biru




Hijau + Pink


Next? Coming soon.... Hahaha , bye! xX