" AMYLIA ISHAK "

AMYLIA ISHAK

Welcome to my WORLD


" Don't be the girl who needs a man. Be the girl a man needs "

We can chatting here

<




Teknik Make-up Yg Memukau}
Sunday, 14 July 2013 | Sunday, July 14, 2013 | 0Comment



ASSALAMUALAIKUM


Hi, zaman sekarang nak nampak cantik senang je. Beli make-up then calit-calit dekat muka. Tapi, kalau tak guna teknik yang betul semasa make-up, memang macam opera cina lah jawabnya......  Nak belajar cara makeup yang memukau? Lets cekidout! 






Muka awek ni nampak tak bersih kan?, ada jerawat. Nak tengok hasilnya macam mana selepas make-up ? Scrool ke bawah!





























Comel kan? Gwiyomi, Gwiyomi~ hahaha. Daripada perempuan Jepun biasa yang bermata sepet menjadi perempuan Jepun yang comel dan mempunyai mata yang menawan . Let's tryyyyy :* .