" AMYLIA ISHAK "

AMYLIA ISHAK

Welcome to my WORLD


" Don't be the girl who needs a man. Be the girl a man needs "

We can chatting here

<




Zizan - Masa Lalu :')}
Friday, 12 October 2012 | Friday, October 12, 2012 | 0Comment


ASSALAMMUALAIKUM




Sejak dua menjak ni , aku suka sangat dengar lagu ni . Seriesly rasa macam lagu ni ada kaitan dengan aku . Heee . Ingatkan lagu ni Zizan Razak yang nyanyi , rupanya orang lain . Patutlah suara dia macam lain macam je . Try lah dengar :) . Kat mana nak dengar ? . Kau bukak blog aku ni , then keluar lagu nye --' . Ye , lagu yang kau tengah dengar ni , ni lah lagunyaaaaaa . Enjoy ;) 












Lirik Lagu Masa Lalu -Zizan








Tiada tetesan air mata

Ku rasa kini kering sudah
Meratapi masa laluku
Yang tak berpihak kepadaku

Kini engkau ada dimana
Ku tak tahu apa kabarmu
Mungkinkah nanti ku temui
Dirimu yang aku cintai

Tertulis kisah cerita kita
Begitu indah masa laluku
Dia menangis di pelukanku
Lalu berkata “pertahankan aku”

Dimana kini masa laluku
Apakah engkau mendengar laguku
Yang telah tersaji hanya untukmu
Sebagai pelengkap cerita hidupku

(Tertulis kisah cerita kita
Begitu indah masa laluku
Dia menangis di pelukanku
Lalu berkata “pertahankan aku”)

Dimana kini masa laluku
Apakah engkau mendengar laguku
Yang telah tersaji hanya untukmu
Sebagai pelengkap cerita hidupku

Dimana kini masa laluku
Apakah engkau mendengar laguku
Yang telah tersaji hanya untukmu
Sebagai pelengkap cerita hidupku

Sebagai pelengkap uuh uuh cerita hidupku

Sumber : http://www.liriklagumuzika.com/2011/07/lirik-lagu-masa-lalu-zizan.html#ixzz298w6a3uV





Lots Of Love 

Amylia