" AMYLIA ISHAK "

AMYLIA ISHAK

Welcome to my WORLD


" Don't be the girl who needs a man. Be the girl a man needs "

We can chatting here

<




Masa Lalu :')}
Friday, 12 October 2012 | Friday, October 12, 2012 | 0Comment

ASSALAMMUALAIKUM



Hari Rabu - 20.4.2012 kami couple .
Hari Rabu- 3.10.2012 kami putus :'(


Cukup 5 Bulan , 13 hari , 4 jam , 35 Minit dan 33 Saat Kitorang bersama . Aku sempat lagi kira kay , terer kan ? kan kan kan ? tahu dah :'3




Punca ? -__-  Agak-agak korang kenapa ? yeee ! Salah . haha :< , ada lah . Malas nak ulang-ulang . 










Semua gambar dekat bawah ni , cuma tinggal kenangan je . Sedih , mestilah sedih . Sapa tak sayang balak woiii :'/ . Dia ada ajak aku couple balik , tapi aku rasaaa . Baik tak payah . Hee :(









Aku still ingat lagi , semua pasal dia . Kenangan dengan dia . SERR . memang payah untuk dilupakan walaupun sekarang ni aku macam dah boleh lupakan dia . Tapi bila aku TERtengok dia , aku akan ingat dekat dia balik . Sussaaaah kan ? . Owh , tapi aku dah ada seseorang yang aku sayang maybe ? :3 . Orang baru , dia hargai aku . Dia suka aku , dan aku pulak minat dia :P . Tapi kitorang tak couple pon . Aku dah malas couple-couple . Kalau ada jodoh , ada la . Kalau tak ada nak buat macam mana . Aku redha :') . Btw , dia layan aku dengan baik sangat . Semua member aku cakap untunglah sebab aku dapat kawan dengan dia . Diorang cakap budak tu baik :) . Tak macam lelaki lain . . Hihi . that's all . Byeee . brb x .
Lots Of Love 

Amylia