" AMYLIA ISHAK "

AMYLIA ISHAK

Welcome to my WORLD


" Don't be the girl who needs a man. Be the girl a man needs "

We can chatting here

<




Giveaway Syoknya Raya by Nurul Aini}
Sunday, 21 October 2012 | Sunday, October 21, 2012 | 0Comment

ASSALAMMUALAIKUM





Baca cerita dibawah gambar ;D





Aku , Mak and kakak kesayangan . Erk , sayang kee ? bueeeek . Ok sayang . haha . Tengok lah muka kami , happy je kan ? lagi-lagi aku . Ala , yang tunjuk peace tuu .  Nak tahu sebab apa happy ? dah dapat duit raya mestilah happy , ada ke orang dapat duit menangis ? orang gila je kott macam tuu $_$  . haha 



-LE WANNABABES-

Di antara adik beradik kitorang , cuma kitorang jela yang masih belum berkahwin . Kitorang belum kahwin tak bermakna kitorang single , semua-semua ni dah ditempah  ok . So , tak payah berangan nak jadi menantu Pak Ishak lah . Kesian mak kau , kempunan dia nak dapat menantu yang soleh asal boleh macam kitorang ni . Muehehehehe . Dah-dah lah tu tenung gambar depa ni , taulah depa lawa . comel pulak tu *puji diri sendiri* . hahaha









Time ni , hari raya kedua . Owh , i love my mummy . Tengok lah bertapa sweet nye kami , berpeluk-pelukan  . Aumm cuweet :P . Btw , try tengok muka aku tu . Comel kan ? ye tahu dah . haha . Gurau je la . Dah tahu dah tak lawa , kelakar je -..- . Sebenarnya aku senyum macam tu semata-mata nak tunjuk dekat korang lesung pipit aku yang mahal tu . ahhahahahaha . Mohon jangan jeles ^^v . Dua-dua pipi ada kay . hihi . Time ni jelah sempat nak bermanja-manjaan dengan makk . I love you gangster Sibol ! hahaha xD






Happy Family :') . Semua perempuan . Yang tengah-tengah tu pondan . hahahahha . Nope , he is my brother . Big brother :P kiranya dia along lahh . Aku anak last so aku mok cu :P . Weewit . mok cu , manjanye bunyik tuuu . meowww . hahaha ! xD . Gambar ni time dekat muar , rumah tok bek . Tapi tok bek nya dah meninggal , so kita boleh panggil dia sebagai 'Arwah Tok Bek' . Arwah baik orangnyaa ~ eah , seram pulak tetiba cerita pasal arwah ni . ok , tukar topik ! :3




Then , time raya ke tiga  . Kitorang balik Kampung Johor Lama . Aku tak jumpa lah pic nya . The awkward momment bila kitorang daripada rumah beriya-iya dah rancang nak snap gambar dekat jeti tu tapi bila sampai-sampai je dah maghrib , peehh cibet -..- . Then , ada sedara aku ajak pergi kedai makan dia , sebelah laut je . Best dapat rasa angin malamm . owh , angin malam . Dekat kedai makan dia tu ada tempat karoke . Disebabkan family aku ni jenis yang suka karok ,so kitorang pon nyanyi lah tapi tak semua lah . Mak aku cakap , kalau aku nyanyi dia nak bagi aku duit . Satu lagi RM 10 , gila kau ? Rm 10 tu , tak kan nak lepas kan peluang , nak tak nak aku nyanyi jugak . Suara aku ? gila kau , mestilah sedap :P . haha . Tapi best lah , siap joget2 lagi . . Sumpah macam orang gila -..- . Tapi .. Ada aku kesah ? muehehehhe xD





Ni pulak time beraya dengan member , haha . Masing-masing berebut nak ambil gambar depan cermin . Cermin ni besar gila kay , kalah cermin dekat Pavi tu =p . Tengok camera tu . warna pink you ~ camera pinjam tapi *cough* .  Ramai-ramai yang ada dekat depan cermin tu aku yang paling lawa and comel kan ? aku sendiri pon tak tahu kenapa . :3 haha xD


Okay , ni cuma plessing je lebih . Aku teringin sangat nak bawak motor . Tapi aku tak pandai . Someone tolong ajarkan plissshhh *pigface* . ahahaha . Aku suka tengok lelaki and perempuan yang naik motor scooter ni and idk why . Diorang nampak cute sangat . Cool pon ada . haha . Aku nak ! Aku nak ! *tenukface*







Ni pulak gambar dengan Fahmi , my crush :* . UHUK UHUK . tak ada lah , kitorang kawan je . Aku tak suka gambar ni sebab . .  yela , tengok lah muka aku tu . errr . pucat je :3 . Tapi yang penting ada fahmi , ok fahmi ?  jom hug . eh lol . haram ! . dia classmate aku , suka menyakat aku . Tapi dia cute . Ye dia sangat cute . Nama dia Fahmi tapi ada yang panggil dia Lonjong sebab muka dia lonjong , aku pulak kadang2 panggil dia Pami , pudeng . haha . Cutenya nick name . macam tuannya . Hahaha . xD




Ni pulak gambar aku dengan Ex aku . Meoowww . Ni first time kitorang ambil gambar sama-sama kay . Time couple dulu tak ada pon . Ni untuk kenangan je , tak salahkan ? haha . Sekarang kitorang dah jadi member . Member je pon , tak lebihh . Meowww xP





Thats all . Okbai . Jom lah join sekaki xD