" AMYLIA ISHAK "

AMYLIA ISHAK

Welcome to my WORLD


" Don't be the girl who needs a man. Be the girl a man needs "

We can chatting here

<




Forgive , but never Forget ღ}
Friday, 19 October 2012 | Friday, October 19, 2012 | 0Comment

ASSALAMMUALAIKUM 


Start daripada 3.10 sampailah harini , 20.10 . Dah 18 hari aku dengan Wan berpisah . Terus terang aku cakap . Aku rindu , rindu dia sangat-sangat . Tapi aku tak nak contact dia lagi walaupun haritu dia ada text aku . Aku tak reply sebab aku tak nak ingat pada dia lagi . Aku nak lupakan dia tak bermakna aku benci dia  k . Aku sayang dia lah , mana boleh benci orang yang kita sayang :') . Tapi betul lah orang cakap , kalau sayang someone tu , jangan sayang sangat , nanti bertukar menjadi benci and kalau benci someone tu , jangan benci sangat , nanti bertukar menjadi sayang . Lepas aku mintak putus pon aku dah cakap dekat wan yang aku tak marah dia , aku tak benci dia . Aku mintak dia halalkan segalanya .  Then wan reply , dia buat macam tu bersebab , dia cakap satu hari nanti mesti aku akan faham kenapa dia buat macam tu and dia cakap satu hari nanti aku akan tahu bertapa sayangnya dia dekat aku . Dia cakap dia akan tunggu aku , dia janji dengan aku . Tapi , aku tahu . . Tu hanyalah ayat manis plastik rojak petis dia jeee -..- . 

Hari rabu , time rehat . Macam biasa , time rehat ye dekat kantin . Dimana Amylia kalau tak dikantin . Yela kan , aku kan kaki meradak --' . Sampai-sampai je , manusia dah ramai beratur . Bila aku dah masuk line tu , bila aku pandang je barisan budak laki , orang pertama yang aku nampak ialah WAN . Ya Allah hai , hanya tuhan je yang tahu time tu apa yang aku rasa . Rasa macam nak menjerit je "WAN, AKU RINDU HANG ! " . Aku cakap dengan zyra , "weyh , ada wan lah . Cover aku , aku tak nak tengok dia , nanti aku rindu dia' " . So dia pun berdiri sebelah aku . Aku rasa tak ada function pon dia diri sebelah aku sebab aku tetap tercurik2 tengok wan . hahaha . Aku nampak dia terjerit2 panggil makcik kantin tu beli air --' , aku nampak dia usik budak , "woooow , cutenya kau ni weyh . makin hensem eak , memang cibai" , aku berkata2 didalam hati . HAHA . Kitorang tunggu lama dekat situ, lepastu aku tak tahan aku terus pergi pintu belakang kantin ,beli makanan kat situ . hehehe . Express sikit =p . Tengah duduk2 dekat situ , tiba-tiba je wan pon pergi dekat pintu belakang tu jugak . Aku cepat-cepat pandang tempat lain then dia pon patah balik pergi pintu depan . Aku tak tahu tapi aku rasa macam ................... !@#$%^&* . Aku rindu kau! :'(  . Bila dah dapat makanan , aku pergi depan balik , lepastu main nampak yang wan macam tertoleh dekat aku lepastu dia tengok aku , tapi masa tu aku tak tengok dia sebab time tu aku sebok carik tempat nak makan . Aku terlua nak beli air , so aku kena pergi beratur lagi sekali kat tempat nak beli makanan tu , nasib tak ramai orang tapi wan still ada lagi dekat situ . Nak buat macam mana kan , buat bodoh je lah kan . Aku pergi situ dengan eyna , aku sorang je dekat meje tu ,  eyna diri dekat meja lagi satu . Aku nampak wan cakap dengan mak cik tu , dia nak beli makanan . Bila dia dah dapat makanan tu , dia terus pusing belakang , time dia pusing belakang tu , eyna cakap dia tengok aku . Then time dia jalan tu pon dia jeling tepi , maknanya dia tengok aku jugak lah . Time tu aku nampak and aku rasa macamm arhhhhhh . kau rindu aku jugak ea? , ok jangan risau . Aku rindu kau jugak . Miss youu :')  . Aku tak SS kan ? Ada bukti kay , eyna pon nampak dok . Ya Allah hai , happpppyyyyyy wooooooo =p .




Haritu , time duduk-duduk dekat Foyer dengan semua student Form 3 , Sepupu wan liyana panggil aku . Dia tanya dekat aku yang aku dah putus dengan wan ke ? . Then aku cakap A'ah . Lepastu dia tanya , "Amy kapel dengan Daniel ea ? " . Lepastu aku cakap "eah tak lah , kawan je . Kenapa ? mana tau ni ? " . Lepastu dia cakap "wan yang cakap , dia kata sekarang amy kapel dengan daniel " . Then aku tanya dia yang wan jeles ke ?  Lepastu liyana cakap "a'ah , dia jeles " . Lepastu aku cakap "laahh , buat apa dia nak jeles ? dia kan tak sayang aku . hahahahha " . Lepastu liyana cakap "entah lah dia tu , haritu liyana tanya dia , eah wan kau tak sayang amy ke , lepastu wan cakap , sayanglaah , mana ada manusia tak sayang awek dia . " . Lepas aku dengar macam tu , aku cuma senyum je . Hmmmm :'> . Liyana cakap , wan sayang aku tapi wan buat macam tu sebab Daniel . Wan cakap bila dekat sekolah , daniel hari-hari tanya dekat wan pasal aku . Actually , daniel member wan . Daniel ni dia suka dekat aku . Entah lah , maybe wan sanggup berkorban cinta dia demi member baik dia sendiri kot . Alaaahhaaaai , jamban bertaik betul kan ? , tak payah nak tipu sunat sangat lah . Ayat beriya betul lah jantan ni . Nak kencing kaki berak =..= . Ada ke patut macam tu ? aku kenal wan lah . Dia tak kan kasik hak dia pada orang lain , bila kitorang putus ni pon sebab aku yang mintak putus lepastu dia pon macam tak nak putus . ERRRRKK ?! . Nevermind lah , aku dah maafkan semua yang dia buat pada aku . eah yeke ? owh . tak semuaa laahh .. hahhaa =p . Tapi series lah , susah nak lupakan Ex ni kan ? maybe dua tiga bulan lagi ok kot . hmm , yela .. KOT . Masa dengan cerik aku boleh , kenapa wan tak boleh kan ? hihihi  . 




Guys , Actually aku pun dah jumpa orang baru . Lebih baik menghargai orang yang mencintai kita daripada kita menghargai orang yang kita cintai , tapi perasaan kita tu dilayan macam sampah , tapi cinta aku dia layan macam sampah yang boleh direcycle lahh -..- (SAMPAH YANG BOLEH DIRECYCLE??? ) . whatever . Sejak dua menjak aku putus dengan wan , aku ada contact sorang mamat ni . haha . Nak tahu sapa , baca entry yang akan datang ni *macam ada orang baca je kan * .  Ok , thats all . Nak pergi ke twitter dan Facebooooook pulop . Bye-bye . Assalammualaikum ! *lambai tangan , flying kiss* 



Lots Of Love
Nur Amylia