" AMYLIA ISHAK "

AMYLIA ISHAK

Welcome to my WORLD


" Don't be the girl who needs a man. Be the girl a man needs "

We can chatting here

<




ღ ღ ღ ღ ღ ღ}
Wednesday, 26 September 2012 | Wednesday, September 26, 2012 | 0Comment

ASSALAMMUALAIKUM

Ok , Hmm actually aku sendiri tak tahu sebenarnya nak update pasal ape . hee :/ .Owh , nak bagitahu ni yang blog aku baru je bertukar wajah . nyenyenye . Dulu berwarna hitam je kan ? aku tengok macam boring pulak dah aih . So aku ambil keputusan untuk transform kan blog aku ni . cehwah ! . Aku rasa daripada pakai template , baik pakai blogskin kot . Lagi nampak lawa and teratur . Simple but nicee . @Amyliaohhnicee - Follow aku dekat Twitter . wkwkkwkwkw :D . Korang pon dah boleh nampak kan ? , blog aku dah liplapliplah , nampak macam glamour gitu . Ahai ~ Still warna hitam tapi ditambah dengan warna pink  . Nak warna ungu , ungu tu favourite colour kita . Tapi tak ada lah pulak . Nevermind lah . Yang penting aku ada , kau ada ? :P





Bila bukak Blog aku , cuba tengok dekat atas tu . Alaaaah . Yang sebelah favicon tu lah . Hah ! yang " 20 April 2012 "  . Apa tu ? , hah . . itulah tarikh aku In A Relationship With Wan . Hihi . Dah diam . Lepastu . . . . . hah ! tengok header pulak :) . FULL OF LOVE - THE REST OF MY LIFE , I'LL BE WITH U DEAR . lepastu gambar perempuan dengan lelaki , alah alah alah . Howw cuteeee  , sangat sweeet :') . Tu macam aku dengan wan lah ... hahaa . Aku memang sengaja pon pakai blogskin yang ni sebab aku nak buat blog ni sebagai blog cinta aku . Eah , macam mana nak cakap eak ? kiranya macam apa yang terjadi antara aku dengan wan , aku akan cerita kan dalam blog ni . Aku publish dekat umum bukan sebab nak menunjuk or what k , taik kucing lah kalau korang cakap aku macam tu :3 . Aku cerita sebab aku saja nak berkongsi cerita pahit manis kitorang :) . Nevermind lah , kalau kau rasa kau tak suka apa yang aku update . Kau boleh berambus :) atau bahasa lembut dia korang boleh blah daripada sini . kahkahkah :/ .




Diam kejap ! , Cuba dengar betul-betul . Lagu apa tu ? lagu apa yang dekat dalam blog aku ni ?  Muara hati - Siti Nurhaliza FT Hafiz awan nano XD .Aku rasa yang lagu ni boleh tahan sedap jugak lah . Mula2 aku pakai lagu Chammak Challo . Tapi macam haruk sangat je kan . Lepastu aku tukar lagu Both Of Us . Lepastu aku tukar lagi lagu Puspa . Lepastu tukar lagu yang sekarang ni . Disebabkan ni blog kapel , blog cinta . So aku pun kena lah cari lagu yang ada kaitan dengan cinta cintan ni . Nak pakai lagu omputih tapi . . tak apa lah . Nanti aku pikir-pikir balik . 




Scroll kebawah then nampak ♥ Both Of Us ♥ . Ok , itulah aku dengan yayang aku . Kay geli , haha . Itulah aku dengan wan :) . Seriesly , wan sangat susah nak ambil gambar . Tapi dia selalu juga lah ajak aku ambil gambar .. Dia tak suka kalau orang ambil gambar dia senyap-senyap . Gambar tu dekat sekolah . Jap ! jangan pandai2 nak cakap aku pergi sekolah cuma untuk ambil gambar , lepastu menggatal dengan pakwa lah bla bla bla bla apa jadah lagi lah k . Tak pon sebenarnya , kitorang langsung tak rancang nak ambil gambar ke nak jumpa-jumpa ke nak date ke ape ke k .Lagipun memang kitorang jarang jumpa , boleh dikira kot . Sekali sekala jumpa kan , apa salahnya kalau ambil gambar , untuk kenangan je kan ? . Tak lebih pon daripada tu :) . Chill . Aku budak baik , tak pernah lagi terpikir nak buat kerja jahat :) . Dia pun tak pernah ajar aku buat kerja jahat . Barang yang lepas jangan dikenang lah k ;) .




Aku happy dengan life aku sekarang , Alhamdulilah . Aku ada Allah , aku ada nabi Muhammad S.A.W , aku ada parents yang tak mengongkong sangat , aku ada abang kakak yang tak huru hara sangat , aku ada Bestfriend yang always ada dekat dengan aku time aku susah , kalau aku ada masalah , dia tolong selesaikan . Aku ada member yang gila-gila , boleh tolong aku dalam subjek yang aku lemah macam MATH . Dan . . aku ada seseorang yang selalu membuat aku senyum , bahagia , tak lain tak bukan Mohd Nashrullah b Abidin @ Wan @ Penang @ Leman :D . Banyak gila kan nama dia ? tamak betul . hehee . Dia lah satu-satunya member baik aku , boyfriend aku dan abang aku . Haha , aku tak ada abang , aku form 3 , dia form 5 . kan best kalau dapat abang yang nak dekat sama umur dia dengan kita . Macam aku dengan wan lah , thats why aku anggap dia macam abang aku . Lagipun , kitorang ni memang macam adik dan abang pon . . Sorang tinggi gila , lagi sorang pendek sangat . Hehe . Aku cuma nak cakap , jangan lah ambil dia daripada aku . Jangan ambil orang yang aku sayang daripada aku tak kesah lah siapa-siapa pon , daripada family , member sampailah pakwa aku . Tapi kalau Allah dah takdirkan , nak buat macam mana kan ? Aku redha :') . Uwaaaaaaaaa :O *menguap* . Tidur dulu ye ? , Okbai ! Assalammualaikum .





Lots Of Love 

Amylia